Your General Opinion about my blog and posts is...

Page visited

lunes, 27 de enero de 2014

THE SONG OF MY DREAMS

-Esta canción me gusta porque me inspira de lo dura que puede ser la vida al amar a alguien y como al amar a una persona la libertad desaparece cuando lo piensas y reflexionas sobre ello.
-Mi parte favorita es cuando dice que la libertad es solitaria y que estamos bajo control,me gusta porque es lo que marca la canción y porque lo que dice es totalmente cierto,por lo menos asi me reflejo yo.
-Alessandro lindblad nació el 7 de julio de 1991 conocido por su nombre artistico Alesso,es un sueco DJ y música electrónica.
Su actividad de forma popular comenzó en 2010 hasta la actualidad y en su carrera artistica cabe mencionar su especialidad en progressive house y electro house;Cuando alcanzó su maxima popularidad fue en el 2011 con la EDM.
                                                       ENGLISH VERSION

-I like this song inspires me because of how hard life can be to love someone and how to love a person freedom disappears when you think about it and reflect on it. 
-My favorite part is when he says that freedom is lonely and you're under control, I like it because it is what makes the song because what he says is absolutely true, at least so I reflection. 
-Alessandro Lindblad was born on July 7, 1991 known by his stage name Alesso is a Swedish DJ and electronic music. 
Its activity started in 2010 popular way to present his artistic career and include his specialty in progressive house and electro house; When reached its maximum popularity was in 2011 with the EDM.




No hay comentarios:

Publicar un comentario